Co ma blender do placków ziemniaczanych?

stycznia 27, 2020

Co ma blender do placków ziemniaczanych?


Odpowiedź brzmi: ciasto! :-) czy próbowaliście kiedyś wykorzystać blender, żeby oszczędzić sobie pokaleczonych palców, a przede wszystkim czasu? Otóż prosty life hack znacznie przyspieszy przygotowanie placków ziemniaczanych.

Przy okazji podam przepis, który jest fajnym pomysłem na szybki obiad!

Składniki: 

Ziemniaki, u mnie to było ok 1 kg,
2 jaja
Mąka (ok 2 - 3 łyżki stołowe)
Pieprz, sól
Natka pietruszki
Ząbek czosnku
Kiełbasa (u mnie była z kurczaka)

Ziemniaki obieramy i kroimy na mnejsze części, żeby łatwiej było je zblendować.

Do blendera dodajemy jaja, wstpujemy ziemniaki i blendujemy.

Porada! Jeśli masz problem ze zblendowaniem ziemniaków, spróbuj dodać odrobinę wody.



Po zblendowaniu ziemniaków dodajemy pieprz i sól, ząbek czosnku, wlączamy blender jeszcze na kilka chwil po czym przelewamy masę do miski, dodajemy mąkę, posiekaną pietruszkę oraz pokrojoną w kostkę kiełbasę. Mieszamy łyżką, aby wszystko dokładnie się polączyło.

Teraz pozostaje tylko usmażenie placków na złocisty kolor. Placki przygotowywane z pomocą blendera są bardziej puszyste i chrupiące jak należy.

Takie placki podałem razem z sosem czosnkowy, który zrobiłem na bazie serka wiejskiego, czosnku oraz majonezu.

Polecam wypróbować ☺️

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne posty

Katalogi

Katalog-blogow.pl
Lista Blogów Kulinarnych
Durszlak.pl
Przepisy kulinarne
rondel
zBLOGowani.pl